Рециклирането е един от най-добрите начини да окажем положително въздействие върху света, в който живеем. Този процес не само намалява замърсяването, причинено от вредните химикали и парникови газове, изпускани от отпадъците в околната среда, но също така редуцира необходимостта от суровини.
В днешно време темата за устойчивостта и „зелените”, екологични, биоразградими продукти е широко разспространена, но дали наистина е приложима, или част от компаниите-производители ни заливат с фалшиви етикети и информация за своите артикули?
В тази статия ще ви запознаем с предпочитаната марка кутии и аксесоари за хранене, а именно Koziol – немският лидер в опазването на околната среда от 1927 г.
Защо Koziol са предпочитаните кутии и аксесоари за хранене и как те опазват околната среда?
На 27 ноември 1927 г. Бернхард Козиол основава своята работилница за резба на слонова кост като самостоятелна изложба. В спалнята си, с помощта на стара шевна машина, той създава нежни бижута и миниатюрни фигурки от слонова кост.
През 1935 г. Koziol за първи път произвежда бижута, изцяло от синтетична пластмаса. Тогава формовъчната машина e технологична революция и, както всичко ново, първоначално e посрещната с подозрение.
Към днешна дата, биоразградимите кутии за храна, бутилки, съдове, прибори и аксесоари за бита и дома, които Koziol създава, са гарантирано устойчиви, като за тази цел се използва най-модерната технология.Без термореактивни материали. Без BPA. Без омекотители. Всички отпадъци от продуктите на Koziol са 100% рециклирани.
От 01 януари 2013 г. немския бранд Koziol произвежда изключително много зелена енергия, спестявайки около 1276 тона CO2.
Продуктите на марката са сертифицирани, 100% рециклируеми, с издръжлив дизайн и качество, без меламин, формалдехид и BPA.
Освен това, когато целият процес, касаещ един бизнес (моделиране, разработка, конструкция, изработка, производство, логистика и маркетинг) се случват под един покрив, това редуцира дългите транспортни дейности.
Продуктите Koziol са климатично неутрални! Устойчивостта e главна ценност в корпоративната философия на бранда.
И все пак, генерирането на емисии на CO2 в работния процес е неизбежно. Koziol компенсира тези емисии чрез проекти за опазване на климата.
С техния принос те подкрепят опазването на европейските гори, в които дърветата вече са напълно израснали и по този начин генерират максимално количество CO₂. Освен това, тези недокоснати зони защитават много застрашени животински и растителни видове, допринасяйки за ценното биоразнообразие.
Още от блога на Toys.bg: 5 съвета, които помагат на децата да заспят